Կառանտինային օր

Ողջույն՜ն սիրելի ընթերցող, երկար դադարից հետո վերադարձել եմ: Ցանկանում եմ խոսել երկու շաբաթ տանը մնալուց: Իրականում երբ մարդը ինքը միշտ դրսում է լինում իրեն տունը պահելը միքիչ դժվար է լինում պահել😀:) Երկու շաբաթ տանը մնալուց հետո հասկացա, որ ես շատ եմ սիրում հաճախել քոլեջ, նախակրթարան, իրականում առանց քոլեջի և նախակրթարանի իմ կյանքը փոխվել էր: Տանը երբ ունենում ես խնդիրներ փորձում ես փաղչել բայց ինքտ էլ գիտես, որ չես կարող, իսկ երբ դուրս ես գալիս կապ չունի թէ ուր ես գնում փորձում ես մի կողմ դնել ամեն բան և վայելել դրսի մաքուր օդը և ընկերների հետ ժամանակը: Երկուշաբթի օրվանից կվերադառնամ իմ բնականոն կյանքին: Կտեղադրեմ տեսաֆիլմ, որտեղ երեխաները սպասում են ին գալուն:) Սիրում եմ շատ♥️)

Իմ հրաշքներ♥️:)

Оставьте комментарий

Создайте подобный сайт на WordPress.com
Начало работы